Wersja obowiązująca z dnia

Główny księgowy (Etatów: 1/2 )

Informacje dodatkowe:

Kierownik  Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu
ogłasza nabór na Głównego Księgowego do Środowiskowego Domu Samopomocy
w Reszlu

  1. Nazwa i adres jednostki:
    Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu
    ul. Podzamcze1
    11-440 Reszel
  2. Stanowisko:
    Główny księgowy
  3. Wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie;
    • ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości w tym, co najmniej 2 lata w jednostce sektora finansów publicznych;
    • ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowość i posiada, co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości w tym, co najmniej 3 lata w jednostce sektora finansów publicznych;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
    • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz niekaralność za umyślne przestępstwa skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • stan zdrowia na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  4. Wymagania dodatkowe (preferowane-podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydata):
    • umiejętność interpretacji i zastosowania aktów prawnych niezbędnych do wykonywania powierzchownych zadań;
    • biegłą znajomość obsługi komputera;
    • znajomość systemów informatycznych: PUMA;
    • umiejętność pracy w zespole;
    • zaangażowanie, kreatywność i punktualność;
    • dokładność i samodzielność;
    • znajomość przepisów 
      • ustawy o rachunkowości i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy o finansach publicznych i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy o samorządzie gminnym i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy o podatku od towarów i usług i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy o opłacie skarbowej i jej aktów wykonawczych,
      • ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i jej aktów wykonawczych,
      • rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy
  5. Zakres wykonywania zadań na ww. stanowisku, m. in:
    • organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki
    • wykonywanie dyspozycji środków finansowych
    • dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i  finansowych z planem finansowym
    • dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
    • sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych
    • prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i zleceniobiorców
    • prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej ZUS
    • prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym,
    • prowadzenie rozliczeń otrzymywanych dotacji,
    • rozliczenie inwestycji,
    • rozliczenie inwentaryzacji,
    • właściwe przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną,
    • prowadzenie syntetycznej i analitycznej rachunkowości jednostki oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie,
    • opracowanie układu wykonawczego budżetu, kontrola jego realizacji, bieżąca jego aktualizacja oraz monitorowanie postępu finansowego planu budżetowego
    • prowadzenie ewidencji kart drogowych i miesięcznych kart eksploatacyjnych;
    • prowadzenie spraw związanych z Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
    • prowadzenie postępowań w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych;
    • kompletowanie i wstępna weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych, przygotowywanie przelewów bankowych;
  6. Informacja o warunkach pracy:
    • praca biurowa w budynku ŚDS;
    • praca wymaga współpracy z systemem informatycznym;
    • praca w systemie jednozmianowym ½ etatu; (20 godzin tygodniowo)
  7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
    • CV, list motywacyjny i kwestionariusz osobowy;
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
    • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o odbytych stażach lub zaświadczenie potwierdzające obecne zatrudnienie);
    • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowych kwalifikacji;
    • pisemne oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo skarbowe;
    • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego;

Dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych(tj. Dz. U. Z 2016 r. poz. 922) i ustawa z dnia 
21 listopada 2008r. O pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. Z 2016r. Poz. 902).

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście u Kierownika Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.05.2018r. do godz.: 12.00 lub przesłać pocztą (listem poleconym) na adres:

Środowiskowy Dom Samopomocy w Reszlu
ul. Podzamcze 1
11-440 Reszel
 
w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko - główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu", w przypadku nadania oferty decyduje data wpływu do placówki.

Dokumenty, które wpłyną do Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu po upływie określonego terminu nie będą rozpatrywane.

Otwarcie ofert nastąpi w Środowiskowym Domu Samopomocy w Reszlu w dniu 10.05.2018r. o godz. 14:00. Informacje o wynikach naboru będą ogłoszone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.reszel.warmia.mazury.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Reszel. 

Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Reszlu zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania w sprawie naboru na wolne stanowisko- główny księgowy lub jego unieważnienie w każdym czasie, bez podania przyczyny.
                                                                                                       
 

Załączniki

Treść ogłoszenia

  • Ogłoszenie
    format: pdf, rozmiar: 1.9 MB, data dodania:

Wynik ogłoszenia